Blog o obsahovém marketingu

K čemu slouží Ads.txt a proč ho mít na webu

K čemu slouží Ads.txt a proč ho mít na webu

Pokud na svých webech máte umístěné reklamy ze systému Google AdSense, možná vám vyskočilo ve správě reklam upozornění na chybějící soubor Ads.txt s výzvou na jeho vytvoření. Google straší ohrožením vašich příjmů, pokud soubor na webu bude nadále chybět, bohužel ale nevysvětluje moc podrobně, k čemu vlastně Ads.txt slouží. Jsou vaše příjmy skutečně ohroženy a měli byste […]

Celý článek

Jak propagovat internetový obchod – druhy marketingových kanálů

Jak propagovat internetový obchod – druhy marketingových kanálů

Vlastníte internetový obchod a kladete si otázku, jak jej propagovat a zvýšit tak celkové prodeje? Máme pro vás základní přehled propagačních kanálů internetového obchodu. Vše jsme přehledně kategorizovali a stručně popsali.

Celý článek

Jak napsat PR článek, který bude prodávat

Jak napsat PR článek, který bude prodávat

Internet je dnes zahlcen spoustou tzv. PR článků, které se snaží zákazníkům skrytě prodat určité služby nebo produkty. Většina z nich ale nedosahuje valné kvality a nevyužívá potenciál internetové propagace naplno. Jak by tedy mělo vypadat reklamní sdělení v internetového článku podle nás?

Celý článek